Blog ini telah di lahirkan untuk menjejaki rentetan perjalan kehidupan kami sebagai seorang IBU / EMAK / MAMA / MUMMY / UMIE / BONDA & ABI / ABAH / PAPA / DADDY / WALID / AYAHNDA kepada permata hati kami. Blog ini juga untuk di jadikan kenangan kepada permata hati kami untuk memahami suka duka perit pedih gembira bahagia tatkala membesarkan mereka. Harapan kami agar anda semua sudi berkongsi pengalaman / pendapat / buah fikiran / cadangan dan sebagainya dengan menitipkan sedikit nasihat bernas untuk permata hati kami di ruangan komen. Terima kasih dan semoga hidup anda di rahmati oleh-Nya. BUT AM NOT MOMMIES-TO-BE ! just wanna share the ILMU & Experienced from frens that I know serba sedikit. haha !

Fan Pages : HERNYZAR HELMIZAN

Doa Agar Anak Dalam Kandungan Terpelihara


"Ya Allah peliharalah anakku selama ia berada di dalam perutku,sihatkanlah ia,Engkaulah yang menyembuhkan, tidak ada penyembuhan selain penyembuhanMu,penyembuhan yang tidak meninggalkan penyakit.


"Ya Allah rupakanlah dan bentukkanlah dia yang ada di perutku dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan Rasul-Mu

 "Ya Allah keluarkanlah dia dari perutku dengan mudah dan selamat. Ya Allah jadikanlah dia sempurna dan sihat yang sempurna berakal dan pandai,alim dan beramal."

"Ya Allah panjangkanlah umurnya sihatkanlah badannya, dan baikanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan hadis dengan berkat Nabi Muhammad SAW, dan segala puji bagi Tuhan semesta alam" Aamiin.

perkongsian sebuah doa untuk di amalkan.
semoga ia memberi manfaat kepada ibu-ibu di luar sana.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...